To Live Is to Die

free counters

Ahad, 15 Mei 2011

BILA AGAKNYA BERAHIM ALI AND THE PERKASA NAK KASI MASUK MAMAT NI DALAM GUNI?

Aku baru baru saja lepas tengok Maharaja Lawak minggu ketujuh. Memang nama pun Maharajalawak maka semua peserta cukuk hebat dengan lawak masing2.

Lepas tengok Maharajalawak aku buka tenet tengok2 cerita politik hari ini, lalu aku terjumpalah berita yang dari tajuknya dah nak buak aku ketawa.

"Berahim Ali nak istihar jihad perang salib nak lawan orang kristian kat Malaysia ni" kah kah kah... aku sangkakan pelawak dalam Maharajalawak dah cukup lawak, rupa2nya ada lagi yang lebih lawak kah kah kah.

Aku nak tergelak bila yang kata nak lawan kristian tu Brahim Ali. Dia ni yang aku tau orang yang cukup2 pengecut. Cuba anda cari buku "Dua Wajah" Syed Husin Ali. Di dalam buku ni ada sedikit cerita pasai Berahim Ali semasa di tahan ISA awal tahun 70an dulu.

Aku tak mau cerita macam mana dia punya pengecut, hangpa pi la beli buku tu..jangan dok jadi pemalas nak membaca...

Aku tak tau la macam mana pengikut Berahim Ali yang konon2nya berani mati ni boleh berketuakan pemimpin pengecut.

Aku nak cabar la pada mat mat Perkasa yang kononnya berani mati kerana bangsa melayu tu, kalau betui2 hangpa rasa hebat sangat awat hangpa tak hayun mamat ni yang terang2 hina orang melayu?

Cuba tengok video mamat ni hina orang melayu :


Sampai hari ni mamat ni boleh lepak lepak kat Starbuck tak ada seorang mamat perkasa yang berani sentuh dia. Kenapa? Sembang kosong saja ka? Kalau setakat nak maki mamat ni dalam facebook sapa pun boleh.

Ntah ntah Mamat ni memang dah kautim dengan umno untuk bikin melayu marah pada cina.

Abu Nawas cakap kosong ka? Cuba tengok betapa mesranya mamat ni dengan pemimpin Umno di bawah ni :

Oleh itu kepada mana2 orang melayu yang dok berasa Berahim Ali yang kononnya nak jadi panglima perang salib tu, tak payah la nak jadi bodoh dengan temberang Berahim Ali yang pengecut tu. Kalau dengan mamat ni yang terang terang hina melayu dengan bukti yang sahih pun depa tak berani nak buat apa, inikan pula nak berperang dengan dengan orang kristian.kah kah kah.

Apa kata hangpa try suruh ketua hangpa yang nama Berahim Ali tu pi masuk market Jelutong sorang sorang kul 1 pagi. Dia ada berani ka? Kah kah kah.

MINGGUAN MALAYSIA AKHIRNYA BERSIKAP JUJUR DALAM LAPORANNYA - TERBITAN AHAD

BERITA INI DI TERBITKAN JAM 2 PAGI.

TAPI TELAH DI PUTAR BELITKAN JAM 8 PAGI

VIDEO PELAJAR SEKOLAH DI ROGOL BERAMAI RAMAI

Di bawah ini Abu Nawas tunjukan sedutan gambar gambar dari video seorang gadis yang di rogol beramai2. Abu Nawas tak mahu beri link kepada video ini kerana nanti takut ada orang jadi tak keruan bila tengok blog lucah ni..
Betapa kejinya perbuatan ini. Betapa dasyatnya manusia hari ini. Mengapa sampai begini? Mengapa sampainya hati mereka ini?

Wahai orang politik hari ini di manakah anda semua. Seronok benarkah mainkan video Anwar sehinggakan terlupa pada video2 sebegini.

Gadis ini di perkosa. Gadis ini di dera. Anda semua masih bertekak pasal video Anwar.

Wahai orang politik... Pergilah segera kamu semua mampus... Aku dah bosan dengan kamu semua..


Blackend Is The End

Dyers Eve